понеділок, 29 жовтня 2012 р.

Модуль11 рефлексія


З усього того, чого я навчилася  на цьому тренінгу, на мою думку, найефективнішим для навчання моїх учнів буде більш поглиблене використання інтернет-технологій, уміння працювати у парах, групах та використання обговорення рефлексії всьго пройденого матералу. Особисто для мене начання на тренінгу дуже корисне. Я вдосконалила своє вміння працювати у блозі, швидко знаходити інтернет-джерела, використовувати їх у своїй роботі з учнями
Мені дуже приємно , що саме ці курси спрямували мене на ширше використання інтернет-технологій,застосування більш поглибленої методики викладання.
Вітаю всіх учасників  з успішним завершенням тренінгу основного курсу Intel «Навчання для майбутнього»! Дякую нашому тренеру Щолоку Володимиру Васильовичу за допомогу!

Немає коментарів:

Дописати коментар